Att vara festivalsugen

Jag går runt och är lite smått avundsjuk på alla som får dra på sig sina mest slitna festivalskor i år och röja runt i lera och damm, knäcka en cider till frukost och lyssna på en massa underbara band. Hade ju varit helt fantastiskt att se bland annat Volbeat (Metaltown och Peace & Love), The Sounds (Arvikafestivalen och Peace & Love), Ozzy Osbourne, Crashdïet (Sweden Rock), 30 Seconds to Mars (Peace & Love), Iron Maiden, The Raveonettes (Roskilde), In Flames och Opeth (Sonisphere Helsingfors). Men som det ser ut nu får jag nöja mig med musik ur högtalarna den här sommaren. Har å andra sidan sett både Volbeat, The Sounds, 30 Seconds to Mars, Iron Maiden och In Flames innan, så jag får väl gå runt och leva på lite gamla musikminnen i stället.


30 Seconds to Mars @ Pier Pressure, Göteborg, 2010.
Marken gungade bokstavligen.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

følj med mig till roskilde!!!!!

2011-05-23 @ 17:16:10
URL: http://cigarettesmokerfiona.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hade ekonomin tillåtit det hade jag varit på direkt. Då får röja järnet åt mig där, vännen!

2011-05-23 @ 17:37:53
URL: http://carro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0