Att nå resultat

Sitter här och är sådär oförskämt nöjd över att min peppning utav Mathias faktiskt gav resultat. En ordentlig inspelning och postning på Facebook senare har han fått massa fina kommentarer och beröm. Så vare sig han vill det eller inte, så tänker jag dela med mig utav resultatet här också (det ligger ju ändå redan på YouTube), så att ni också får höra vilken jäkla pipa den killen besitter. Här är alltså Mathias version av Deftones Change (In the house of flies). Enjoy!



Klippen i filmen är för övrigt från den lilla hålan/staden Mjölby i Östergötland där jag spenderade tre år med att studera samhällsvetenskap och kultur. Skitställe! Skulle aldrig flytta dit, men det är där jag har några av mina bästa vänner i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0