Fördomar

Jag kan vara vansinnigt fördomsfull emellanåt, vilket antagligen klingar illa i kombination med min övertygelse om alla människors lika värde, men vissa saker är faktiskt inte okej. Jag föredrar att se det på som den enskilda människans brist på bättre förståelse och om du kan se dig själv i någon av följande punkter, så är det inte så troligt att vi någonsin kommer att kunna vara vänner...
  • Du har tavlor av Paul Riesser föreställande smältande vodkaflaskor och ölburkar hängande på väggarna.
  • Du har en egendesignad tatuering föreställande en sol någonstans på kroppen alternativt ditt favorithockeylag på armen.
  • Du äger denna ljusstake.
  • Majoriteten av skivorna i din samling har titlar som börjar med Absolute eller Most Wanted.
  • Du tror inte på Gud, men är övertygad om att det finns "en högre makt".
  • Du fascineras av program som Det okända och tycker att Caroline Giertz är övertygande som programledare.
  • Du har en samling samurajsvärd stående på din kombinerade TV-möbel/vitrinskåp i körsbär.
  • Du älskar att gå till Harrys en lördagskväll eftersom du gillar musiken och variationen av ålder.
  • Du samlar på allt med Playboy-kaninen på.
Så då var det sagt.

Kommentarer
Postat av: Jenny L

Älskar dina inlägg Carro och jag måste kolla på listan för att se så inget stämmer på mig.. Fan ett par saker stämmer.. Ha ha ha.. Men tänker inte berätta vilka. Hoppas allt är bra och du blev grymt jävla snygg i håret och jag är grön av avund!! Kram Jenny

2011-06-15 @ 21:38:17
Postat av: Mia

Tack gode Gud att ingenting av ovanstående stämde in på mig! :)

2011-06-16 @ 15:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0