Att citera sin favoritkille

"Du är ingen jävla punkare, din nolla!" Jag for upp från soffan, smällde hans huvud rakt ner i bordet, ryckte tag i hans öra och tryckte örsnibben mot träet med fingrarna. Sedan slog jag en spik rakt genom örsnibben och ner i bordet medan alla i rummet tittade på.
"Aaaaaaaauuuuuuggggghhh!" skrek han och vred sig av smärta där han satt fast vid bordet som en hund i kort koppel.
"Nu är du punk!" sa jag till honom. Vi vred upp stereon och fortsatte festa som om han inte fanns. När jag vaknade nästa eftermiddag var han borta, men spiken satt mystiskt nog kvar i bordet. Jag försöker undvika att tänka på vad han måste ha gjort för att komma loss.

Nikki Sixx / The Dirt

Boken alla borde läsa, vare sig man lyssnar på musiken eller inte.
Sjukast, galnast och helt enkelt så fruktansvärt underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0