Att vara så vansinnigt skoltrött

Så. Jävla. Trött. Tjej.

Jag är just nu spyfärdig på vår jävla B-uppsats och kommer avsky The Blair Witch Project för resten av mitt liv. Kommer aldrig mer kunna se filmen igen. Tänk er 28 (TJUGOÅTTA) jävla sidor om bara en enda film. Eftersom jag flippat dygnet tack vare mitt lilla sjukdomstillstånd tog jag på mig att fixa det sista sådär natten före, men nu går ögonen i kors på mig och trots att den i skrivande stund är inlämnad så känner jag bara: Det här kommer ju gå åt helvete! De kommer mangla sönder oss på opponeringen på fredag!

Åh, ljuva filmvetenskap! Åh, ljuva jävla studentliv!

Vad trött jag är på det nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0