Att (nästan) ligga för döden

Har spenderat majoriteten utav denna dag liggandes i sängen med en katt på varje sida av kroppen. Helvete, så synd det har varit om mig. Huvudet värker, halsen gör ont och frossan ska vi inte ens tala om. Avskyr det här förstadiet av sjukdom. Innan det riktigt har brutit ut helt och hållet i kroppen. För när det väl har brutit ut, så vet man åtminstone att man är på bättringsvägen. Nu får jag ju bara gå och vänta här med bomullsskalle på att det ska smälla till.

Kvällen ska i alla fall spenderas framför Big Brother Live. Spännande nu. Ikväll åker två stycken och då är de bara tre stycken kvar i huset sen, dvs de tre som kommer att sitta i finalen nästa söndag. Martin är ju redan klar för finalen, men jag hoppas verkligen (och tror) att Peter kommer sitta där också. Den utav dem som inte vinner kan jag ta på mig att trösta. Inga problem.

Efter det blir det säkert så att jag drar på en film att däcka till. Mycket film nu, men det hjälper mig att hålla tankarna borta från annat och att inte vara ute och ränna som en tonåring som precis upptäckt att man blir yr i huvudet av öl. Hade gärna velat se Lars Von Triers Antichrist, men jag tror att det blir för mycket för mitt lilla huvud att ta in nu när jag är sjuk så det lutar åt någon halvdålig (eller kanske jag blir förvånad och upptäcker att de är bra) skräckfilm. Man behöver inte vara lika engagerad när folk slaktas.



En annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0