Att ha sommarplaner

I sommar tänker jag ta mig tusan inte ligga på latsidan. Dessutom är jag inte särskilt pepp på att vakna med huvudvärk 2-3 dagar i veckan efter intensivt festande, så lite vettiga halvplaner har gjorts upp i stället. Bland annat har Joanna och jag bestämt oss för att vi ska ut och tälta i skogen över en helg (trots att vi nyligen såg The Blair Witch Project) och dessutom är vi lite sugna på att rida islandshästar. Har dock inte suttit på en hästrygg sen jag var tonåring, så det kan ju bli intressant att se hur det går. Hästar har nämligen en tendens att inte gilla mig och tycker ofta att det är bättre att jag sitter på marken än på dem. Dessutom finns det småplaner kring en fjällvandring tillsammans med Sara & Co. Vore helt fantastiskt att vandra omkring i den rena, orörda naturen så jag hoppas verkligen att ekonomin kommer tillåta det för det ser jag fram emot som tusan. Sist, men inte minst, hoppas jag på att kunna åka ner och hälsa på mina fina flickor i Jönköping och att vi tar en dagstur över till Visingsö som vi pratade om. Världens finaste lilla ö som ligger mitt ute i Vättern och som man tar sig till med båt från hamnen i Gränna (ni vet, där man köper polkagrisar). Det vore hur mysigt som helst!


Tänk att vakna till den här utsikten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0