Att ha så underbara vänner

Det spritter liksom till i hjärtat på mig när jag tänker på vilka underbara och fina vänner jag har och hur stor del de har varit i att jag kravlat mig upp ur djupet efter ett ganska mörkt halvår. Så rikt och socialt liv som jag har här i Örebro nu har jag inte haft sedan jag flyttade hit. Extra glad blir jag när det dyker upp fina sms mitt i natten:

Från: Gabrielle, kl. 02.24
Världens bästa Carro!
Visserligen att jag är full,
men jag kan fan inte låta
bli att sakna dig som en
jävla dåre ändå. Hoppas
vi ses väldigt snart! Puss
fina du!

Där står hon mitt i den täta Oslo-dimman och tänker på mig.
Hur jävla fint känns inte det!

Hoppas dessutom att denna halvfinska fröken minns att hon ska byta efternamn till Kuukilainen och flytta med mig till Finland. Om inte borde hon inte vara så svårövertalad. Det finns nämligen mycket öl i Helsingfors har jag hört.

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Åh, då ska det spanas in!

2011-05-18 @ 12:31:34
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0