Att ha en underbar söndagsmorgon

Idag är en sådan där dag när det mesta känns fulländat och det blir så himla självklart att jag inte ska kompromissa om saker längre. En underbar söndag då jag kan rensa ur gammalt, inte bara sopa under mattan, och njuta av att ta till mig nya upplevelser i stället för att leva på gamla.

Sysselsätter mig med en ordentlig vårstädning i dag. Både av min lilla lya och mig själv. Känns så skönt med ordning omkring sig och inom sig. Få saker slår nog den känslan. Möjligtvis att kramas med någon man tycker om. Jag tror även tanken är att jag ska träffa Joanna lite senare i dag för att få undan lite skolarbete. Ännu mer effektivitet med andra ord. Bra dag. Fantastisk dag till och med. Min positiva sida är på topp.


Kärlek till livet!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Underbart pöket! Vad glad jag blir att höra ;)

2011-05-08 @ 11:00:06
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0