Att ha en helg framför TV:n

God morgon!
Är uppe med tuppen i dag och har redan varit vaken i en och en halv timme. Känns riktigt skönt att jag äntligen har fått ordning på dygnet. Tror att jag faktiskt kröp ner i sängen i går innan klockan ens hade hunnit bli elva och det har nog inte hänt på år och dagar. Nu gäller det bara att fortsätta ha ordning på det.

Har egentligen bara en sak på schemat i dag och det är handledning för B-uppsatsen vid kvart över ett. Annars ska jag nog bara styra lite här hemma. Ska se om jag kan få en tvättid ikväll och sedan dra en snabbstädning. Var inte alls längesen jag städade, men har man två ruskigt håriga katter så går det åt att städa ordentligt flera dagar i veckan. Kvällen tänkte jag spendera i sängen framför TV:n (jag är inte besatt av min säng, utan råkar bara inte äga en soffa). Blir väl att se Big Brother och sen kanske någon film. Skönt med en lugn fredagskväll hur som helst.

I morgon blir det också kvalitetstid framför TV:n, men då i form av skräckfilmskväll ihop med Camilla. Ska bli himla mysigt att sitta uppkurad framför TV:n med en massa läskigheter att kika på. Bäst att plocka fram de största kuddarna jag har, så att vi har något att gömma oss bakom.

Nu blir det frukost, dusch och sen skola lite senare.
Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0