Tacksamhet

Är så jävla tacksam över livet och CSN just nu. Mitt senaste halvår har varit ganska turbulent, så mina studieresultat under våren har varit allt annat än något att vara stolt över. Ändå chansade jag på att söka sommarstudier i år med förhoppning om att kunna ta min examen tidigare och har hållt tummarna stenhårt för att prövningen av min ansökan skulle gå igenom trots detta - vilket den gjorde. Tack, tack, tack! Så i stället för att prövas för HT10 och VT11 nu kommer jag i stället att prövas för HT10, VT11 och sommarstudierna när jag ansöker i höst igen, men det är inget som jag är orolig för, eftersom de flesta poängen i nuläget redan är på väg in. Tänk vilken jävla kick man kan få när saker och ting löser sig till det bästa. Känns som att jag inte har ett bekymmer i världen just nu. Kärlek till livet - ibland är det helt underbart!

Som vanligt har jag inte kunnat sova i nattens värme, så jag kickade igång den här dagen med en timmes promenad. Hur skönt som helst. Ska stoppa i mig lite frukost och sen fixa med lite nödvändigheter. Ikväll kommer min fina Mia hit en sväng, för tydligen behövde hon mig en liten skvätt. Och jag behöver hennes sällskap. Världens finaste vänner har jag!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

du fixar allt! <3

2011-06-09 @ 11:18:17
URL: http://cigarettesmokerfiona.blogg.se/
Postat av: nathalie eriksson

det är bra att ha vänner som stöttar en! hur är det med dig?

2011-06-10 @ 00:01:35
URL: http://nathalieerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0