Att förakta sin dator

Har äntligen, äntligen lyckats installera Dreamweaver efter mycket om och men. Starta om datorn hit och upptäckta fel dit. Att min dator överlag är ungefär lika snabb och bra som de man hängde på Lunarstorm med i åttonde klass kan förmodligen vara en faktor det också. Har bara i dag fått en ytterst suspekt blåskärm och tvingats avinstallera ett program för att det kastade upp fönster med felmeddelanden ungefär var tionde sekund. De som vet hur jag fungerar är dessutom förmodligen medvetna om att jag har ett extremt dåligt tålamod. Så om inte en sak löser sig på fem sekunder så kommer det både högljudda stön, lite småvrål och armar som vevar i ren ilska (ungefär såhär). Ni kan ju tänka er hur det har sett ut här i dag då. Så om det är någon som sitter inne med lite för mycket pengar på banken och känner att de vill bidra till en ny dator åt mig, så är ni välkomna att höra av er så mailar jag mitt kontonummer. På stört.

Men nu så fungerar skiten åtminstone och jag ska väl sätta mig ner och åtminstone försöka få till färger, typsnitt och sånt meckimeck. Sen får de mer avancerade bitarna vänta till i morgon och på torsdag. Får nog åka in till skolan och sätta mig i alla fall. Här hemma blir det alltid så intressant att göra saker som att diska, städa, hänga på Facebook och sova när det egentligen ska pluggas.

Och blogga blir uppenbarligen ytterst intressant det med.
Skärpning!

Kan någon säga till mig, eller?


Kommentarer
Postat av: Maja

Wööö?

2011-01-11 @ 20:41:09
Postat av: Caroline

Wöööö, wöööö!!

2011-01-11 @ 20:46:59
URL: http://carro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0