Att fira födelsedag

Har haft min pappa och hans fru på besök i dag. Blev en liten kombination av födelsedagsfirande och lägenhetsfix. Har äntligen fått upp saker på väggarna, TV:n går att se på och jag har en matplats. Helt fantastiskt skönt. Nu känns det lite mer hemma här. Annika hade med sig födelsedagsmiddag. Kalkon med potatis, brysselkål och gele. Är proppmätt nu. Känns som att jag åt mer i dag än vad jag har gjort på senaste veckan. Och jag har fått både födelsedagspengar, en DVD-spelare och en sladdlös dammsugare (vilket är perfekt när man har katter som sprätter runt sand och torrisar överallt). Kanondag helt enkelt. Men jag är nog inte van vid att umgås med folk (och ha en pappa som kör lite extra med mig bara för att han kan), för nu är jag klippt slut. Funderar nästan på att ta en liten power nap.

Planen för kvällen är att köra slutspurten på hemsidan i första hand.
Sen om jag hinner tänkte jag faktiskt ta och se på en gammal favorit. Donnie Darko. Absolut en av de bästa filmerna som gjorts (tillsammans med Boondock Saints och A Beautiful Mind) och nu var det på tok för längesen jag såg den. Faktum är att jag inte ens har sett en film, serie eller ens kollat på TV sen jag separerade. Så det kanske kan vara på tiden nu.

Why are you wearing that stupid man suit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0