Att återse en vän

Efter tio dagars alkoholtorka kör vi igen. Blir lite lagom spårning på Babar med fantastiska Emelie, som äntligen är tillbaka i Örebro efter studier i USA. Var galet längesen vi sågs, så det ska bli så vansinnigt kul. Jag är dock lite skeptisk till hur tusan jag ska få till det i morgon bitti, eftersom jag ska sitta på tåget vid tio för att åka och fira storasyster och systerdotter. Tur att Tågkompaniet har sköna och sovvänliga säten. Och tur att jag har en mamma som kommer att ringa och skrika på mig i morgon bitti tills jag kliver ur sängen.

Men då kör vi väl då. Woop!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för igår honey! Räknar med dig på Lördag igen!!! :D

2011-02-06 @ 14:49:16
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0