Att ha gråtfest

Började den här dagen med en riktig gråtfest i sängen. Det sker inte så ofta, så jag blir lika förvånad varje gång det händer. Men jag känner att hela jag är fylld av prestationsångest och stress inför framtiden just nu. Dessutom har saker blivit sagda som gör att jag går runt med helt galna mindervärdeskomplex för tillfället. Blir ledsen när jag tänker på hur beroende jag är av vad andra människor tycker och tänker om mig och att jag värderar mig själv därefter, men det är sådan jag är helt enkelt. Det är viktigt för mig att andra ser på mig som jag vill bli sedd och när de inte gör det förvandlar jag mig själv helt sonika till en värdelös liten hög med skräp. Så det är vad jag går runt och är just nu - skräp. Ren skit. Fullkomligt värdelös. Om ni någon gång skulle höra mig säga att jag inte bryr mig om vad andra människor säger om mig eller till mig, så vet ni att jag ljuger så tungan blir svart.

Men nog om det.

Den här helgen blir minst sagt ganska tråkig. Inga festligheter. Inget kompishäng. Bara tentaplugg och PM-skrivande. Var å andra sidan längesen jag ägnade en hel helg åt sådant, så det kanske kan vara på tiden. Förra helgen fick dessutom fem minnesluckor utav fem möjliga, så det kan nog vara värt för min stackars spritkonserverade kropp att ta det lugnt ända fram till påskhelgen då jag beger mig hem till slätten för att fira svägerskans 30-årsdag (vilket ska bli vansinnigt kul för övrigt). Ska dessutom passa på att träffa världens bästa vän då. Som jag saknar henne!

Nu ska jag sätta mig och invänta Big Brother, så att jag som vanligt kan dregla lite över Peter och Martin.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är helt jävla fantastiskt kick ass. So stop with that shit. You are to awesome for your own best!!

2011-04-08 @ 21:42:44
URL: http://eeebee.blogg.se/
Postat av: joannatastic

Du är inte värdelös!! Bara så du vet... :)

2011-04-08 @ 21:44:53
URL: http://joannatastic.se
Postat av: Gabbi

du är helt fantastisk. låt ingen få dig att någonsin tro något annat! <3

2011-04-08 @ 22:47:37
URL: http://cigarettesmokerfiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0