Att ha en vin-/pluggkväll

Får tacka Emelie och Camilla för att de kom hit och vinade ner mig en sväng mitt i all stress med PM-skrivandet. Så nu har de åkt hem och jag sitter här och är lite på örat. Men vad gör det? Jag har skrivit mina allra bästa skolarbeten under påverkan av alkohol. Man blir ju så vansinnigt kreativ med lite innanför västen. Eller man blir åtminstone en sjujäkla ordbajsare!

Det blir alltid så sköna samtalsämnen när de två tjejerna är här. Det finns liksom inte någon gräns för hur mycket man kan spåra ur, utan alla säger exakt vad de tycker och tänker. Precis sådär som det ska vara. Jag älskar den sortens människor. Kvällens huvudämne har nog helt klart varit killar med sjuka fetischer (kanske till viss del  även våra egna fetischer - men de är ju helt normala såklart). Dessvärre visade det sig att jag nog är den som drabbats värst av dem. Från killar som gör obscena saker med stumpor till killar vars högsta dröm är att få bajs på magen. På tiden att höja kriterierna lite. Eller så är det helt enkelt så att alla är lika sjuka i huvudet och att man får ta det onda med det goda.

Nu - plugg. PEPP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0