Att ta en liten paus

Sitter här i pyjamas och med håret på ända. Tenta-plugg-outfiten. Känner mig mäkta snygg kan jag lova. Har i alla fall tagit en paus nu och tänkte försöka stoppa något i magen, så jag orkar fortsätta läsa, läsa och åter läsa hela dagen och kvällen. PUH!

Sitter och funderar lite. Är ju förvisso ett par veckor kvar, men funderar lite vad jag ska ta mig för i Valborg. Hade vansinnigt kul med Gabbi och Maja under förra årets Campus 48H, trots att jag vaknade upp med både bula i pannan och hjärnskakning dagen efter, och tanken var väl att jag skulle gått på det i år också, men av olika anledningar blir det nog så att jag tar mig för något annat. Kanske helt enkelt bara stannar hemma och tar det passivt eller så kanske det händer något kul på hemmaplan hos vännerna. Det är sånt som märks helt enkelt!

Bäst att stoppa lite lyxiga nudlar i magen nu!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej, vad skönt att du funderar på att skippa 48.. Jag vet att vi pratade om att gå, men som det verkar förlåter de aldrig mig om jag inte kommer hem, så jag åker nog hem till påsk och blir kvar där tills valborg.. :/

2011-04-14 @ 15:32:34
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0