Att ha funnit sin drömman

Jag fick ett mail idag:

Hej!

Jag är en kille som på grund av hälsoproblem
haft det väldigt svårt med vänskaps och tjej
kontakter i mitt liv. För det är tydligen ingen
som kan tänka sig ha en vänskaps eller kärleks
kontakt med någon som inte mår bra och orkar
med det sociala partylivet. Sedan måste man
tydligen också ha en massa intressen för att
man ska vara intressant.

Så jag vet inte om du skulle vilja skriva lite
med mig? Men om du vill det så ska du heller
inte ha något emot porr och naket. För jag är
trött på tjejer som tycker man har något fel
i huvudet om man gillar titta på porr och
naket ibland.

Mvh
Daniel


WOW! Socialt inkompetent OCH porrskadad.
Tror jag kan ha funnit min drömman.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ledsen men skrattar så jag gråter...

2011-04-09 @ 14:37:55
URL: http://smulis74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0