Hemmakväll

Världens tröttaste tjej här!
Var bortbjuden på inte mindre än två grillfester ikväll, men valde att stanna hemma. Är relativt övertygad om att jag hade haft hur kul som helst om jag hade stuckit hemifrån, men så här i efterhand är det faktiskt ganska skönt att jag valde att vara hemma eftersom jag inte känner mig helt kry. Så i stället för att röja med fina vänner har jag hängt med katterna i fåtöljen med ett glas vin i ena handen och fjärkontrollen i den andra. Kikat på sista avsnittet av Big Brother innan söndagens stora final. Kommer kännas lite tomt när det är klart. Tur att det är sommar nu, så att man har andra saker för sig än att hänga framför dumburken hela tiden.

Ser fram emot morgondagen. Ska fixa en massa måsten på förmiddagen, allt för att släppa lite på stressen, och efter det ska jag hänga med Joanna på en filt med vin och jordgubbar när hon har slutat jobba. Bara att hålla tummarna för riktigt kanonväder, så att man kan sitta där länge och bara pladdra på om allt och inget.

Nu sitter jag och väger mellan att kika på film, läsa en bok eller helt enkelt bara krypa ner i sängen och sova. Kanske borde ta till vara på att jag faktiskt är så trött så här tidigt och faktiskt ha en möjlighet att vakna skapligt i morgon. Det lutar åt det sista faktiskt!

Kvällsmusiken: Die Antwoord - $o$




Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

misstänker att du och jag är väldigt lika till sinnet.. musik. konst. film. och säkert en massa mer :)



Puss på dig och hoppas du har en fiin dag

2011-06-05 @ 15:38:32
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0