Att svara på lite fler frågor

Vad heter du?
Caroline. C i början och E på slutet. För så får jag alltid säga till alla som frågar.
Var bor du?
I en liten låda på 28 kvm.
Trivs du?
Ja, speciellt när grannen ovanför knullar i otakt.
Brukar du läsa horoskop?
Lever mitt liv efter astrologi, drömfångare och tarotkort.
Har du körkort?
Ja, sen sex år tillbaka. Tog körkort på samma ställe som Mats i En annan del av Köping. Kanske borde säga något om min körförmåga, men själv anser jag mig vara kung bakom ratten.
Favoritdjur:
Små ulliga, gulliga missepissekatter.
Festar du mycket?
Läser min mamma det här? I så fall nej.
Sprit, cider, vin eller öl?
Cider eller vin. Jag blir aggressiv och vill slå folk om jag dricker starksprit.
Brukar du bli för full?
Va? Jag? Nej. Eller jo...
Äger du ett busskort?
Ja, men jag är alltid för lat för att ladda på det, så varje månad får jag skyhöga telefonräkningar tack vare alla sms-biljetter jag köper.
Vad åt du till frukost?
Yoghurt, rostade mackor och löskokta ägg. Sådär riktigt sladdriga. Då är de som godast.
Har du haft sex i dag?
Nej, jag slapp.
Nästa mål i ditt liv:
Ta min examen, komma fram till vart jag vill bo och hitta ett jobb där.
Hur svarar du i mobilen?
"Aaaaah, dä ä Carålin!"
Antal timmar sömn i natt:
Runt åtta.
Sov du ensam?
Om man inte räknar med katterna, så ja.
Din hobby:
Pilla på trosan.
Vad åt du senast?
Pasta Carbonara.
Vem fick du sms av senast?
Joanna.
Vem ringde dig senast?
Johanna, men jag hann inte svara.
Godaste ölen du druckit:
Den där jag drack när jag var fjorton i Hästholmens Bygdegård som någon hade kissat i.
Vilka hårfärger har du haft?
Brun, svart, blond, rött, orange, rosa, lila, blå. Helt allvarligt. Jag var väldigt färgrik som yngre.
Vad såg du senast på TV?
Big Brother.
Vad läser du för bok just nu?
Hjärtan i Atlantis av Stephen King.
Är du kär i någon?
Peter Orrmyr.
Vad gör du om ett år?
Bor någon annanstans än i Örebro, jobbar med det jag vill och är gift med Peter Orrmyr.
Vilken parfym använder du?
Hugo Boss Orange.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0