Att längta efter bläck

Jag är så sugen på att lägga mig under nålen igen så det finns inte ord för det. Är snart ett år sedan jag gjorde min ros på underarmen, så jag känner att det är dags nu igen. Dock säger ju ekonomin i från på tok för mycket, så jag får fortsätta drömma ett tag till. Har dock bestämt mig för vad det blir nästa gång, nämligen korpen och mikrofonen som pryder omslaget till HIM:s livealbum Digital Versatile Doom. Dels för att deras musik har betytt så mycket för mig i så många år, men även som en liten hyllning till den fantastiske författaren och poeten Edgar Allan Poe som har skrivit bland annat The Raven, Lenore och The Telltale Heart.

And the Raven, never flitting, still is sitting, still is sitting
On the pallid bust of Pallas just above my chamber door;
And his eyes have all the seeming of a demon's that is dreaming,
And the lamp-light o'er him streaming throws his shadow on the floor;
And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted- nevermore! /Edgar Allan Poes The Raven



HIM - Resurrection

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

när mina skattepengar trillar in, ja då sk amin arm bli färdig :D ooh va jag längtar efter nålen nu jag med. KRAM

2011-05-27 @ 17:18:14
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0