Att hänga på Frimis

Tusan, jag trodde jag var snabb på att dricka, men jag tror jag får erkänna mig besegrad av Joanna. Värre svamp än henne har jag nog aldrig skådat tidigare. Har haft en underbar kväll. Det blir lätt så när man är välsignad med fina vänner. Det har varit vinpimplande, munorgasm av världens godaste pizza och massa skvaller/babbel/kvinnoprat. Efter det tog vi cyklarna och trampade in mot stan och Frimis. Det blev häng på uteserveringen och en och annan konstighet:
  • Två killar dyker upp varav den ena drar en historia om att han har två minigrisar. Jag kontrar med att jag har två katter och att det är bra mycket häftigare än bökiga grisar. Han frågar då hur gammal jag är och när han får veta att jag är tjugoåtta säger han: "Då förstår jag att du har två katter, crazy cat lady!". Vadå, menar han att jag är en gammal ensam och patetisk singel?!
  • Joanna får tokfnatt och talar om för båda dessa grabbar att de har snygga häckar. Jag agerar passivt!
  • Vi dansar till Drängarna (inte helt okej).
  • En indier ställer sig framför mig, ler stort och vinkar frenetiskt. Överväger om detta är indiern som jag delade korridor med förra året och som vet en aning för mycket om mitt privatliv.
  • Joanna får tokfnatt nummer två och startar en konversation om isbjörnar med ett gäng random grabbar som sitter bakom oss. Jag agerar återigen passivt!
Hur som haver så har jag haft en toppenkväll med en toppentjej och när jag klev innanför dörren för en stund sedan och möttes utav två små missar som strök sig mot mina ben, pep lite extra mycket och tvättade mina händer så blev jag sådär fullkomligt övertygad om att jag hellre är en crazy cat lady för resten av mitt liv än att vara omgiven utav energitjuvar som upptar mina tankar. Sen får folk tycka vad de vill, för jag trivs så jäkla bra med vad jag har och det jag har valt. :)

Kommentarer
Postat av: joannatastic

Så jävla najs! :)

2011-05-22 @ 03:18:24
URL: http://joannatastic.se
Postat av: Jenny

Ja du Carro jag är en crazy cat lady med och det är jag stolt över, för vem orkar med en massa energitjuvar.. Kram till dig och kissekatterna!

2011-05-22 @ 13:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0