Att gå på krogen

Krogen. Vilket jävla ställe. Jag är för gammal.
Kort, koncist och ganska precist.

Jag hade dock hemskt trevligt med både Emelie och Mattias. Inte heller slog jag ihjäl mig i mina fuck me heels, även om de uppenbarligen inte uppfyllde sitt syfte med tanke på att jag sitter här och bloggar klockan tjugo i två på natten. Å andra sidan har jag sett bättre utbud än ikväll så det går väl på ett ut.

Morgondagens planer:
  • Vakna vid halv sju som alla andra gamla tanter.
  • Bakfyllebajsa.
  • Borsta bort plyschtänderna.
  • Bege mig mot skolan och halvsova framför datorn.
  • Leta upp varenda svensk reklambyrå i Finland och skicka portfolio (Emelie trodde fortfarande att jag skojade trots mitt blogginlägg - men jag är allvarlig!!).
  • Sova. Sova. Sova.
Nu ska jag fortsätta dregla över Peter Orrmyr.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för en trevlig kväll bästaste!

Men NEJ, jag tror fortfarande inte på att du vill flytta till Finland!

2011-05-19 @ 15:20:56
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0