Att flytta till Finland

Mina Finlandsdrömmar har så sakta vaknat till liv igen. Folk blir nästan lite upprörda när jag berättar om min stora dröm att husera i någon flott liten lägenhet i självaste Helsingfors. De förstår inte riktigt varför man skulle vilja bo på ett ställe där 99% av befolkningen har ful-DNA, är alkoholiserade och pratar efterblivet. Så därför tänkte jag ge er en lista på alla pros med vårt vackra grannland. Den följer här:
  • Blek-smala killar med smink.
  • Blek-smala killar utan smink.
  • Blek-smala killar med kniv.
  • Vodka till frukost.
  • Bastubad sju dagar i veckan.
  • Lakupiippu-killen.
  • Musiken.
Det finns inga cons.
Det ser ju vem som helst!

Någon som ska med?

Kommentarer
Postat av: Gabbi

JAAAG! är ju för fasen halvfinne! säg hej till gabrielle kuikka (pappas efternamn). PUSS FINASTE! <3

2011-05-17 @ 03:59:27
URL: http://cigarettesmokerfiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0