Att få goda råd av mamma

De bästa livsråden man får genom livet brukar man få av mamma. De kan vara bra, mindre bra, konstiga, roliga eller fördomsfulla. Men oavsett vad så lyssnar man alltid. Mamma brukar dränka mig i dessa goda råd och jag tänkte att jag kan dela med mig utav mitt favoritråd, för detta är något alla kvinnor bör veta:

Caroline, gift dig aldrig med en man vars namn slutar på Y.
Alla vet att de är kriminella.

Så om du heter Kenny, Sonny eller Tony kan du lika gärna ge upp här och nu.
Det kommer aldrig bli du och jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha



/sara och rubi

2011-05-26 @ 12:43:39
Postat av: ..:Sarah:..

hahahahahaha !!

2011-05-26 @ 15:48:18
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0