Min fina vän

Har haft världens skönaste samtal med min fina Mia ikväll. Är så glad att jag har henne. Vi lärde känna varandra genom våra ex-sambos, men har fortsatt hålla kontakten sedan vi båda begav oss ut i singellivet igen. Hon har varit en enorm stöttepelare eftersom våra separationer var ganska likartade och hon förstod vad det var jag gick igenom och samtidigt är hon en vän jag kan vända mig till nu, eftersom vi båda kämpar med samma stridigheter i singelvärldens lilla helvete. Det är det där med att hänga upp sig på saker som inte är värda att hänga upp sig på. Ödsla tid på människor som inte är värda att ödsla tid på. Tror vi båda är ganska överens om att vi skapar oss själva mer bekymmer än vad vi egentligen skulle behöva ha, så efter en massa pepp (samt vin och hallonsoda) är vi nu överens att trånsjukans tid är över och att det är dags att erövra världen i stället.

All kärlek till dig, Mia!
Vi behövde det här samtalet både du & jag.


Kommentarer
Postat av: Mia

Du har varit ett enormt stöd och jag är så tacksam att jag har dig som vän! Tack <3

2011-06-11 @ 13:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0