Snart rödhätta

Åh, är alldeles pirrig i kroppen nu, eftersom jag var hos frisören och bokade tid för klippning och färgning förut. Så i morgon kommer mitt, sedan sju år tillbaka, svarta hår i stället att bli mörkrött. Är nästan mer pirrig nu än jag var när jag klippte av det från midjan till det jättekorta jag har i dag. Men jag älskar att göra drastiska saker, så jag är sjukt förväntansfull. Håller tummarna för att avfärgningen tar som den ska bara, eftersom svart pigment sitter som tusan.

Har faktiskt småshoppat lite i dag också. Eftersom mina skönaste skor numera hänger i trådar i sulorna var jag tvungen att inse att det är dags att kassera dem, så jag införskaffade mig ett par nya svarta tygskor. Sen blev det även en oversize t-shirt från Carlings, ett linne och en tröja från Monki och två bandeu-bh:ar från H&M (att ha under linnet eftersom det är extremt urringat vid armarna och i ryggen). Och just ja, ett mörkrosa läppstift som kommer se helt galet ut till mitt röda hår, men galet är bra. Sånt gillar vi!

För övrigt kan jag inte sluta lukta mig själv på armarna. Hittade världens godaste body butter från Hawaiian Tropic som luktar lime och kokosnöt. Kan vara en av de bästa dofterna jag känt. Och perfekt eftersom jag inte är jätteimponerad av parfym - det luktar för starkt och dessutom glömmer jag ofta att ta på mig det.

Happ, blev det här en modeblogg helt plötsligt?
Förvänta er inga outfitbilder. Det får ni använda fantasin till i stället.


Kommentarer
Postat av: Gabbi

du kommer bli SVINSNYGG i rött! bild sen så fort det är klart! <3

2011-06-13 @ 15:33:24
URL: http://gabrielles.devote.se
Postat av: Emelie

Gief outfit bild ffs! För länge sedan jag såg dig min vackraste Carro!

2011-06-13 @ 15:39:11
URL: http://eeebee.blogg.se/
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Ja okej, jag tänkte det! Vet ju att det bara är i några timmar efter man ska ha plasten. Jo jag ska vara väldigt försiktig. Undrar mer om tatueringar även är känsliga för tryck. Slag i en publik kan man väl visserligen få, men det är mer tryck jag tänker, om det skadar.

2011-06-13 @ 22:33:12
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Jo, ja men precis. Har tänkt att skydda den på något sätt i alla fall. Men beror ju på vädret. Regnar det bara och så lär man ju ha jacka och då kanske det inte behövs plastas in eller så. Men går ju säkert bra för stunden annars!

2011-06-13 @ 22:45:16
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0