Mysigt gräsmattehäng

Kvällen i går blev helt fantastisk!
Camilla och Joanna dök upp strax efter sex, så då laddade vi upp gräsmattan med filtar, vin och jordgubbar. Satt i kvällsolen och bara njöt av värmen. Precis lagom varmt vid den tiden. Blev mycket babbel och en del skvaller (som hör till kvinnosamlingar), många skratt, mer utspillt vin än drucket (gräsmattor är ostabila) och lite cockfighting mellan två småfåglar som båda ville åt jordgubben jag kastat ut till dem. När luften började bli lite för kall begav vi oss inåt en sväng, men kom snabbt fram till att vi var dödshungriga, så då blev det en promenad upp till stan och McDonalds för lite nattliga cheezeburgare. Sådana kvällar vill jag ha tusenfalt av i sommar!

Ikväll blir det bara lugnt. Stora finalen av Big Brother vid nio, så då ska jag mysa upp mig med katterna i favoritfåtöljen och bara ha det skönt. Jag älskar söndagar, för om en söndagskväll blir bra så brukar resten av veckan som har varit kännas ganska okej den också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0