Morgongrubbel

Nyss hemkommen från en riktigt tidig morgonpromenad. Har så svårt att sova i värmen, så då passade jag på att vara lite nyttig i stället. Skönt att vara ute och promenera innan solen och värmen har tagit över hela dagen och staden ännu inte riktigt har vaknat till liv. Perfekt sätt att rensa tankarna på och det är något jag behöver, eftersom jag känt en sådan dysterhet över en sak i hur många veckor som helst nu. Emellanåt så känns det okej, men sen rasar det över mig igen och då blir jag så ledsen. Upp som en sol och ner som en pannkaka. Kan förmodligen klassas som en trivial sak egentligen, något jag inte borde lägga krut på att känna något inför och som borde vara preskriberat för längesen, men när det handlar om vad jag har blivit i en annan människas ögon och jag bokstavligt talat inte kan göra ett jävla skit åt saken så gör det så ont. Just det där sista - jag kan inte göra ett skit åt saken - det är det som är så förbannat plågsamt och som hela tiden vållar mig sådana ofantliga mängder grubbel. Ledsamheter, ledsamheter - även det en del av livet. Så nu när jag fått ur mig lite skräp, så ska jag försöka göra något riktigt bra av den här dagen.

Hoppas er onsdag blir helt underbar!


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Du är helt underbar! <3

2011-06-08 @ 19:47:13
URL: http://cigarettesmokerfiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0