Att slira på en onsdag

Litet snabbt inlägg bara innan det är dags att kasta sig in i duschen.

Tror att jag har lyckats vända tillbaka dygnet nu äntligen efter både jullov och sjukdom. Nackdelen med det är jag nu vid halv fem på eftermiddagen känner mig skittrött och det funkar inget vidare när jag ska ut och slira med vännerna i kväll. Förhoppningsvis kanske en ordentlig kalldusch kan väcka mig till liv igen.

Har egentligen inte gjort så mycket vettigt idag förutom att tvätta och springa upp till stan med Sara en sväng förut. Borde förmodligen ha städat med tanke på att jag fortfarande snubblar över flyttkartonger, men är man långsam så är man. Försöker övertyga mig själv om att katterna tycker att de är roliga att leka tittut i, så att det nog är bäst om de står kvar ett tag till, eller hur?

Förprulandet flyttades dock från min lya hem till Sara, så jag ska vara där runt sju och sen beger vi oss troligtvis mot Strömpis senare på kvällen. Ska bli intressant att se om min engelska fungerar lika bra efter en tetra citronvin. Förmodligen kommer jag själv att tycka att mina skills är fulländade medan folk runt omkring lär vara mer tveksamma. Man blir alltid skitduktigt på allting enligt sig själv när man fått i sig lite. Jag brukar t ex bli jättebra på saker som att gå rakt utan att trilla in i saker, prata utan att sluddra, inte bli aggressiv och att inte kasta skor på folk.

Och nu väntar tvättstugan på mig igen och sen är det dags att plocka fram peppen!

Untz-untz-untz.


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

GOBIT !!

tack.. :D

2011-01-06 @ 15:13:44
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Din engelska var bra! Älskade hur du ett bra tag höll på att gestikulerade mer än jag någonsin sett nån göra förut hehe

2011-01-06 @ 17:06:30
URL: http://imsaras.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha, det man inte har i munnen får man ha i nävarna tydligen.

2011-01-06 @ 17:11:16
URL: http://carro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0