Att bli imponerad

Herregud. Alkohol är verkligen helt fantastiska saker. Jag älskar när man vinglar in i sin lägenhet ungefär vid tretiden på morgonen, loggar in på Facebook och inser att det är någon jävel som har facerape:at en. Sen kollar man en gång extra och inser att så var inte alls fallet. Man har liksom bara råkat glömma bort att man faktiskt äger en iPhone, som på något jäkla vänster alltid glider upp ur fickan under kvällen och skickar iväg helt ologiska saker till höger och vänster.* Efter det kollar man givetvis in-/utkorgen på sin iPhone och inser att statusen på den inte var så värst mycket bättre än på Facebook.

Men det mest klockrena måste ju ändå vara att jag nu även har lyckats med att blogga mitt i detta glada rus, vilket blir extra spännande eftersom alla vet att de enda som talar sanning är barn och alkoholister.** Jag var tvungen att läsa inlägget ett par gånger. Dels för att jag förundrades över att jag faktiskt kan vara så där smart på fyllan och ha så logiska åsikter. Dels för att det inte fanns ett enda jäkla stavfel. Jag är imponerad.

Och ja, jag står upp för det jäkla inlägget så här dagen efter*** också. För det är just det där jag har beskrivit flera gånger här i bloggen. Om den sjuka, vidriga köttmarknaden. Att ingen vill ta något på allvar och att det viktigaste är att man kan hitta någon för en kväll som man slipper se i ögonen fortsättningsvis. Och jag hatar det. Då sover jag hellre själv resten av livet. Faktiskt.


* Följande saker har upptäckts i andras och min egen logg: Shit, vad full jag är!, Ehehehehe, Om jag knullar med clownnäsa och Hest! ♥.
** Ni kan placera mig i valfri kategori. Jag själv väljer den andra.
*** Med dagen efter menas de 4-5 timmar senare när jag vaknar vid nio på morgonen och inte kan sova längre. Som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0