Att börja se samband

Börjar äntligen, såhär klockan fyra på morgonen, förstå mig på lite av hemsidebyggandet. Har inte lyckats få ihop några speciellt avancerade grejer, men det känns skönt att jag åtminstone börjar se lite samband bland alla koder. Har dock svårt att tro att det här är något jag kommer sysselsätta mig med i framtiden. Möjligtvis på hobbynivå om jag ens lyckas komma upp i den nivån.
Är registrerad på de nya kurserna nu och det ska bli så himla skönt med nått nytt. Blev överlycklig när Joanna visade mig vårt fantastiska schema för våren. Tydligen ska vi kolla på sjuka mängder med film. Och ha två eller tre tentor. That's it! Det enda som är lite trist är att klassen delas upp nu, eftersom vissa kommer köra allmän inriktning och andra filminriktning. Med tanke på mitt schema så råder det väl ingen större tvekan om vilket jag valde.

Och idag är det min födelsedag. Tjugoåtta år. Eller bara två år kvar till trettio som Johanna uttryckte sig. Helt galet. Borde förmodligen ha en biologisk klocka som tickar sönder vid det här laget, speciellt med vänner som har både två och tre barn, hus och ringar på fingrarna, fast den finns liksom inte där. Inte så tydligt som den "borde" åtminstone. Kanske har gått sönder. Får väl laga den med lite gaffatejp.

Med tanke på att jag ska vara i skolan skapligt i morgon, så borde jag nog krypa ner under täcket ett par timmar. Låter Mathias oerhört vänliga grattishälsning till mig få avsluta natten/morgonen:

Grattis sötnöt!
Du verkar inte en dag äldre.
Fast du ser äldre ut...

Tack för den! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0