Att vara lite bitter

Fy, känner att jag nog har en omgång magkatarr på gång. Så går det när man stressar, glömmer bort det där med att äta regelbundet, knappt sover och hetsröker för att man är så jäkla pressad. Fast det är nog å andra sidan två och ett halvt år sedan sist jag drabbades och så länge det inte innebär att jag ligger och hulkar över toalettstolen, så är det hanterbart. Får bara se till att stoppa lite mer i magen och ta det passivt med rökandet. Ja, eller lägga av helt och hållet. För det ska jag ju. Typ snart...

Och stressen den beror på den där underbara hemsidan som ska byggas. Dock har nu några kompletta idioter på universitetet kommit fram till att det var ypperligt lägligt att dra till med ett serverbyte och låsa oss ute från datasalarna. Hemsidan ska vara inlämnad klockan åtta i morgon bitti och vi är flera stycken som är rökta på den punkten. Men bara jag blir klar med den och kan släppa den biten, så lovar jag att gnälla lite mindre. Ogillar att känna mig så här pessimistisk. Man ska vara kåt, glad och tacksam. Inte hålla på och sura.

Så nu ska jag sätta igång med en liten snabbstädning och sen ska jag se till att jag lyckas bli klar med hemsidan. Så att jag kan släppa och se fram emot nya, spännande saker på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0