Att skriva ett skittråkigt inlägg

Zzzzzzzzz!!

Jag tror mitt nattliga analysskrivande gjorde sig gällande under dagens filmvisning/föreläsning, för jäklar vad ögonlocken var tunga på mig i dag. Det mesta läraren sa gick in genom ena örat och ut i det andra (kan ju hoppas på att det tog vägen genom Joannas öra då och stannade där inne bland allt ludd). Att vi dessutom fick se den gamla screwballkomedin His Girl Friday med två ADHD-journalister (varav den ena spelades av Cary Grant) gjorde väl inte saken lättare. Kan lätt konstatera att screwball inte är riktigt min likör, så att säga.

Det är riktigt lockande att krypa ner under täcket med purrisarna och ta en skön powernap, men egentligen vill jag sätta mig ner och finslipa lite mer på filmanalysen innan jag lämnar in den. Det är förvisso bara en grund för en större hemtenta som ska in senare den här månaden och med andra ord inget som betygsätts för sig själv, men ändå känner jag att det finns småsaker som jag skulle kunna förbättra och slippa pilla med senare.

Men herregud, vilket tråkigt inlägg!
Plugg och sömn. Skitspännande grejer.
Nu har väl ni också somnat förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0