Att hänga på Rock Bar

Snabbt inlägg innan jag ska kasta mig ner i jordens bästa och skönaste säng (hur det nu ska gå till med ett pälsdjur på varje kudde). Borde förmodligen varit hemma och tagit det lugnt i kväll med tanke på att jag har lyckats spräcka ett revben, men nej. Är man sugen på att gå ut så är man. Hängde med Jim och Patrik en sväng till Rock Bar, vilket visade sig vara ett riktigt soft ställe. Tänka sig att det faktiskt finns en bar i den här staden som har mina älskade Mötley Crüe hängandes på väggarna. Dock kan jag inte komma i från känslan av att jag är malplacerad på ett sådant ställe. Jag är hårdrockare i hjärta och själ, men jag är nog bra mycket mer mainstream och ordinär rent utseendemässigt än vad många andra är. Jag är inte direkt tjejen som springer runt med för stora t-shirts med favoritbandet och tjugo festivalband runt armen. Jag är bara jag. Oavsett vad jag lyssnar på. Och det är nog därför jag inte egentligen drar mig så mycket till människor som är "som jag", eftersom sådant är extremt oviktigt för mig. Bara för att någon älskar Mötley lika mycket som jag innebär det knappast att någon varmare vänskap automatiskt uppstår.
Men jag har som sagt haft en toppenkväll och kommer absolut gå dit fler gånger. Blev ju till och med kallad för Heavy Metal-tjej ikväll och det får väl tas som en komplimang (förmodar jag).

Sen att man möts av ett galet meddelande på chatten av sin absolut sjukaste killkompis när man kommer hem är ju helt fantastiskt: "Har du knullat nått sen du sket sist?"

Haha, nej?!

Jag har absolut de tokigaste, sjukaste, bästa och finaste vännerna i världen och det har de bevisat så mycket de senaste månaderna att jag blir alldeles varm i hjärtat av att bara tänka på det. Alla som inte har mina fina vänner borde vara galet avundsjuka! ♥

Men nej, sängen. Flytta på kattskrällena. Nu!


Kommentarer
Postat av: norr

Han kill kompisen verkar ju epic!

2011-01-09 @ 04:28:18
URL: http://fitnessguru.se/norr
Postat av: Caroline

Han är så jävla mungo att man inte vet vart man ska ta vägen när han öppnar käften. Dessutom gillar han bukkake. Vidrigt.

2011-01-09 @ 04:34:19
URL: http://carro.blogg.se/
Postat av: norr

Ja thats what i said! epic!

2011-01-09 @ 17:48:46
URL: http://fitnessguru.se/norr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0