Att få sova ut

Jag och Joanna bestämde oss för att det var dags för en välförtjänt sovmorgon i morgon, vilket innebär att vi skippar en hetsig åttatimmarsdag och lånar filmerna och ser dem tillsammans över en vinkväll i stället. Låter väl mycket bättre, eller hur? Då hinner jag ta tag i lite grejer som har fått stå åt sidan ett tag. Dessutom har CSN äntligen betalat ut 12 000 vackra kronor så det är inte helt omöjligt att jag måste utforska stans utbud lite.

Sen på onsdag är det bara föreläsning på förmiddagen och sen är det äntligen "helg". Jag jobbar starkt med att övertyga mina kära vänner om att en utgång absolut är på sin plats på onsdag. Så nu hoppas jag att de är medgörliga. Annars får jag vifta med ögonfransarna och puta lite ledset med underläppen. Plan B är att klubba ner dem och släpa ut dem. Vilket som kan funka. Får väl se vilka knep jag får ta till.

Untz-Untz-Untz.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0