Att få sitt alias stulet

Jag vill bara klargöra en sak en gång för alla. Jag har tvingats lägga den här bloggen på is flertalet gånger för att någon eller några ständigt stjäl mitt bloggnamn och använder det till att skriva elaka och onödiga kommentarer hos andra. När jag nu startade upp den igen hade det varit tyst ett bra tag, men så återigen har jag börjat få kommentarer där människor hävdar att jag har skrivit till dem. Vilket jag absolut inte har, för så här är det:

1. Jag skulle aldrig någonsin få för mig att trycka ner andra människor på internet. Skriver jag till någon så är det för att jag vill tala om för den människan att han eller hon har skrivit något som jag har tagit till mig och tycker är bra.
2. Jag stavar inte som en femåring.
3. Jag är överlag skitdålig på att kommentera hos andra. Det händer otroligt sällan.
4. Min hemstad är Örebro och kollar folk upp IP-numret hos den som har kommenterat så är nog risken minimal att det kommer härifrån.

Jag har inte lust att lägga ner eller byta bara för att någon lite skitunge inte kan skilja på ditt och mitt eller rätt och fel. Det är skittråkigt att hela tiden få höra att jag skrivit det och det, men framöver tänker jag bara hänvisa till det. här Sen kan jag ju fortsätta hoppas på att personen i fråga ger sig snart och får tummen ur och skaffar sig en egen blogg.


Kommentarer
Postat av: vinda

nej men asså visst, jag tror dig. Behöver inte kolla IP nr eller något sånt tycker jag. :)



Fint skrivet btw (^^

2011-01-23 @ 17:07:47
URL: http://vindaa.blogg.se/
Postat av: sara

Oj vad jobbigt! Taskiga folk är.. Du skulle väl aldrig vara taskig så tråkigt att folk tror du skrivit :/

2011-01-23 @ 17:22:22
URL: http://imsaras.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sara: Ja, det är skittråkigt! Jag trodde att personen i fråga hade slutat eftersom jag inte har fått några arga kommentarer om att jag är elak på ett tag, men nu är det två personer som har skrivit på bara ett par dagar. Tråkigt när folk inte har respekt för vad som är ditt och mitt.

2011-01-23 @ 17:31:27
URL: http://carro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0