Att ha ett jävla flyt

Men vart kom nu detta underbara flyt i från?
Först får jag och Joanna godkänt på hemtentan i World Cinema, trots att vi själva ansåg att den bara var halvfärdig när vi lämnade in den. Sen får vi först båda två mail om att vi återigen har blivit underkända i hemtentan om Klassisk Hollywoodfilm, men när vi sedan åker till universitetet för att plocka ut dem är vi båda godkända i alla fall (?!). Hur tusan gick det till? Inte för att jag klagar, men den här terminen har bestått av så många veckors oflyt och sen helt plötsligt bara vänder det. Känns vansinnigt peppande kan jag meddela. Nu återstår bara att se till att meddela om att våra tentamensmail hävdar att vi blivit underkända trots att vi inte blivit det, så att det inte blir fel i betygsregistreringen. Tackar och bockar för betygen i alla fall!

Sen har jag då bestämt mig för att det får bli valborgsfirande och Campus 48h i helgen trots allt. Var ytterst tveksam till det för några veckor sedan, men efter att Joanna meddelat att hon skulle dit och efter att jag sett att några andra tjusiga töser som jag gillar hemskt mycket och som jag inte sett på alltför länge skulle dit, så fick det bli att köpa en biljett i alla fall. Och med det flytet jag har haft den här veckan kan det ju inte bli annat än sinnesjukt bra och kul. Dessutom har Joanna lovat att ta på sig alla obligatoriska alkoholrelaterade skador (förra året tillfogade jag mig själv både en gigantisk bula, hjärnskakning och diverse blåmärken) och Mia hetsar om att vi ska gå på pojkjakt (rycka dem i håret och sånt), så det kan ju inte bli annat än fantastiskt!

Sjukt peppad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0