Att få ta det lite lugnt

Har verkligen gjort allt för att slappna av ikväll. Kände att det verkligen var välbehövligt efter dagens gråtfest. Saker och tings känns i alla fall mycket bättre nu efter att jag har fått ventilera lite och jag kunde till och med slappna av tillräckligt för att mysa ner mig i fåtöljen framför Big Brother med lite chips, dipp och cola. Tänkte fortsätta kvällen i samma anda, även om jag börjar bli rejält trött, och gosa ner mig med kissarna framför Tangled. Lite animerad lättsamhet kan nog vara precis vad jag behöver. Få skratta av mig en smula och känna att saker och ting känns ganska bra för en stund. Varma kissetassar och blöta nosar mot kinden gör susen det med dessutom. Verkligheten kan få vänta till i morgon. Kanske den till och med får vänta ända till på måndag, så att jag hinner läka lite. Men inga mer tårar nu. Bara rationella tankar och sunda val. Det är mitt mål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0